Isnin, 14 April 2014

Pembelian kambing akiqah,golek secara online

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.....Nasmenz Agrofarm meyediakan pakej jualan kambing akiqah dan golek secara online....Tempah mana-mana pakej kambing panggang kami samada pakej VALUE FOR MONEY atau FULL SERVICE secara ONLINE dan nikmati diskaun 50% kos penghantaran sepanjang tahun 2014 ini.
   Pelanggan boleh memilih untuk membeli produk kami dengan datang sendiri ke kandang yang beralamat lot 616A jalan Pulai Kanchong Darat 42700 Banting Selangor atau menerusi online..Jika menerusi Online kami akan watups gambar kambing dan bebiri tersebut untuk pelanggan pilih...Kepercayaan kepada kami amat diperlukan.
   Bayaran penuh atau deposit boleh di buat ke akaun cimb bank, atas nama Nasmenz Agrofarm...86-0035150-6. dan nikmati kos potongan 50% bagi setiap cas penghantaran keseluruh selangor,kuala lumpur,Negeri Sembilan Dan Putrajaya.

   Jika suatu tempahan dibatalkan di saat-saat akhir.pihak kami akan memulangkan 50% bayaran yang telah dibuat dalam masa 10 hari bekerja.Pelanggan adalah keutamaan kami.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan